Ad Code

Responsive Advertisement

English Speaking – Job Expression (12) By Sayar WinNaingOo

Win Naing Oo's photo.

English Speaking – Job Expression (12)
………………………………………………
(1) How long do you plan on staying with this company?
ခင္ဗ်ားက ဒီကုမၸဏီမွာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ခ်ထားပါသလဲ
.
(2) This company has everything I'm looking for. It provides the type of work I love, the employees are all happy, and the environment is great. I plan on staying a long time.
ဒီကုမၸဏီမွာ က်ေနာ္ရွာေဖြေနတဲ႔အရာအားလုံး ရွိပါတယ္ ၊ အဲဒါက က်ေနာ္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႔ အလုပ္ပုံစံကို ျဖည္႔ဆီးေပးပါတယ္ ၊ အလုပ္လုပ္တဲ႔သူေတြ အားလုံးကလည္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကျပီး လုပ္ငန္းပတ္၀န္းက်င္ကလည္း ေကာင္းမြန္လွပါတယ္ ၊ က်ေနာ္ (ဒီမွာ) အခ်ိန္အၾကာၾကီး အလုပ္လုပ္ဖို႔ စီစဥ္စိတ္ကူးထားပါတယ္ ။
.
(3) One of my goals is to obtain a position in this company. I know that once I start working here, it'll be for a long time.
က်ေနာ္႔ရည္မွန္းခ်က္ေတြထဲကေန တစ္ခုကေတာ႔ ဒီကုမၸဏီမွာ ေနရာတစ္ခု ရရွိဖို႔ပါ ။ က်ေနာ္သိပါတယ္ က်ေနာ္ဒီမွာ အလုပ္ကို တစ္ၾကိမ္တစ္ခါ စျပီးလုပ္လိုက္တာနဲ႔ အခ်ိန္အၾကာၾကီး လုပ္ျဖစ္သြားမွာပါ ။
.
(4) As far as I can tell, this company has everything I'm looking for. I enjoy this type of work and the benefits at this company are great. I'm looking for a long term position and if there are opportunities for advancement and growth here, then I want to stay for a long time.
က်ေနာ္ေျပာနိုင္သေလာက္ကေတာ႔ ဒီကုမၸဏီမွာ က်ေနာ္ရွာေဖြေနတဲ႔အရာ အားလုံးရွိေနပါတယ္ ၊ က်ေနာ္က အဲလိုအလုပ္မ်ိဳးကို(လုပ္ရတာ) ေပ်ာ္ရႊင္ေက်နပ္ပါတယ္ ၊ ျပီးေတာ႔ ဒီကုမၸဏီမွာက အက်ိဳးအျမတ္ေတြကလည္း ၾကီးမားတယ္ေလ ။ က်ေနာ္က ေရရွည္ရွိေနနိုင္မယ္႔ေနရာတစ္ခုကို ရွာေဖြေနတာ ျဖစ္ျပီးေတာ႔ အကယ္၍ တိုးတက္ ၾကီးထြားမွဳေတြ အတြက္ အခြင္႔အလမ္းေတြ ဒီမွာရွိေနမယ္ဆိုလွ်င္ က်ေနာ္ (ဒီမွာ) အၾကာၾကီး အလုပ္လုပ္ေနခ်င္ပါတယ္
.
(5) Will working on weekends be a problem?
သီတင္းပတ္ေနာက္ဆုံးရက္ေတြ (ပိတ္ရက္ေတြ) မွာ အလုပ္လုပ္ရတာက ျပႆနာတစ္ခုျဖစ္လာမလား
.
(6) It shouldn't be a problem at all. I frequently worked on weekends in my other position, especially during tax season. How often is weekend work required here on average?
အဲဒါကေတာ လုံး၀ ျပႆနာတစ္ခု မျဖစ္သင္႔ပါဘူး ၊ က်ေနာ္႔ တျခားအလုပ္တစ္ခုမွာတုန္းက စေနတနဂၤေႏြရက္ေတြမွာ မၾကာခဏ လုပ္ခဲ႔ပါတယ္ ၊ အထူးသျဖင္႔ အျမတ္ခြန္ရာသီမွာေပါ႕ ။ ဒီမွာ ပ်မ္းမွ်အားျဖင္႔ စေနတနဂၤေႏြအလုပ္ေတြက ဘယ္ေလာက္မၾကာမၾကာ လုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါသလဲ ။
(tax season = အခြန္ႏွင္႔ပတ္သက္ေသာ ကိစၥမ်ား လုပ္ေဆာင္ရသည္႔ အခ်ိန္ကာလ)
.
(7) How do you feel about overtime?
အခ်ိန္ပိုအလုပ္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ဘယ္လိုသေဘာထားပါသလဲ
.
(8) I don't mind working overtime at all. I know during busy times people are expected to work more, and I'm flexible with my hours so I won't have a problem.
အခ်ိန္ပိုလုပ္ရတာ လုံး၀ စိတ္စနိုးစေနာင္႔ မျဖစ္ပါဘူး ၊ က်ေနာ္သိပါတယ္ အလုပ္မ်ားေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ လူေတြကို အလုပ္ပိုျပီး လုပ္ေစခ်င္မွာပဲေလ ၊ ျပီးေတာ႔ က်ေနာ္က အလုပ္ခ်ိန္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ျပဳလြယ္ျပင္လြယ္ ေပ်ာ႔ေျပာင္းမွဳရွိပါတယ္ ဒါေၾကာင္႔မို႔ က်ေနာ္႔မွာ ျပႆနာရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး ။
.
(9) When are you able to start?
ခင္ဗ်ား ဘယ္အခ်ိန္မွာ (အလုပ္) စနိုင္ပါမလဲဗ်ာ
.
(10) I'll be able to start as early as next Monday.
က်ေနာ္ ေစာနိုင္သမွ် ေစာေစာကေတာ႔ ေနာက္တစ္ပတ္တနဂၤေႏြမွာ စနိုင္ပါလိမ္႔မယ္ ။
…………………………………………………………
Note
……………
အလုပ္မ်ားတဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို season နဲ႔တြဲေျပာေလ႔ ရွိပါတယ္
ဥပမာ .. Export မ်ားတဲ႔ ရာသီဆို export season ေပါ႕ အဲဒီထဲကမွ အမ်ားဆုံး ထိပ္ဆုံးကို peak season လို႔ ထပ္ေခၚပါေသးတယ္ .. ဥပမာ
.
The export season for Black Eyed Beans is from February to August every year. But the peak season is in March and April.
ပဲလြန္းျဖဴတင္ပို႔တဲ႔ ရာသီကေတာ႔ ႏွစ္တိုင္း ေဖေဖၚ၀ါရီကေန ၾသဂတ္(စ္)လ ထိျဖစ္ပါတယ္ ၊ ဒါေပမယ္႔ တင္ပို႔မွဳအမ်ားဆုံး အခ်ိန္ေတြကေတာ႔ မတ္လနဲ႔ ဧျပီလတို႔ ျဖစ္ပါတယ္ ။
……………………….
က်ေနာ္႔ရဲ႕ ဇတ္ေဆာင္ဟာ ဒီတစ္ၾကိမ္မွာ အလုပ္ရသြားျပီျဖစ္လို႔ ေနာက္တစ္ပတ္မွာ အလုပ္ထဲက စကားေျပာခန္းေတြ ေရးပါေတာ႔မယ္ ၊ အားေပးၾကပါဦး ။
.
ေမတၱာျဖင္႔ heart emoticon
ဆရာ ၀င္းႏိုင္ဦး Facebook မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္။  (ဆရာ၀င္းႏိုင္ဦးက်န္းမာပါေစ)

Post a Comment

0 Comments

Close Menu