Ad Code

Responsive Advertisement

အျပန္အလွန္ ေျပာစကားမ်ားမွ ေကာက္ႏွဳတ္ခ်က္မ်ား (၇)


Win Naing Oo's photo.

………………………………………………………….
ႏွဳတ္ဆက္ခြဲခြာတဲ႔အခါ သံေယာဇဥ္ေတးသြားေလးေတြ သီကုံးနိုင္ၾကဖို႔ပါ
.
(1) See you later.
ေနာက္ေတြ႔ၾကမယ္ေနာ္
(2) I think I have to go now.
အခု က်ေနာ္သြားရေတာ႔မယ္ ထင္ပါတယ္ (သြားဖို႔ အခ်ိန္က်ေနျပီ)
(3) I came to say good bye. Thank you for your help today.
ႏွဳတ္ဆက္စကားဆိုဖို႔ က်ေနာ္ေရာက္လာတာပါ ၊ ဒီေန႔ကူညီခဲ႕တာေတြအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
(4) Thanks to you, I’ve enjoyed my time in Myanmar.
ခင္ဗ်ားကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ၊ က်ေနာ္ ျမန္မာမွာရွိေနခဲ႔တဲ႔ အခ်ိန္ေတြမွာ ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ပါတယ္ (ေျပာေနခ်ိန္ထိ)
(Thanks to you. မွာ you ကို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေသခ်ာရည္ညႊန္းခ်င္လို႔ to ထည္႔ထားတာပါ.. )
(5) No problem. Call me anytime if you need help.
ကိစၥမရွိပါဘူး ၊ ခင္ဗ်ားအကူအညီ လိုအပ္လ်င္ ဘယ္အခ်ိန္မဆို က်ေနာ္႔ကို ေခၚပါ
(6) Well, I hope we meet again soon.
ေကာင္းပါျပီ ၊ က်ေနာ္တို႔ မၾကာခင္ ထပ္မံေတြ႔နိုင္ဆုံဖို႔ ေမွ်ာ္လင္႔ပါတယ္
(7) Let’s keep in touch.
အဆက္အသြယ္မျပတ္ေအာင္ ေနၾကပါစို႔
(8) I’ll keep in touch.
က်ေနာ္ အဆက္အသြယ္ မျပတ္ေအာင္လုပ္ပါမယ္
(9) I am sure we will.
ေသခ်ာတာေပါ႕ က်ေနာ္တို႔ (အဆက္အသြယ္) လုပ္ၾကမယ္
(10) Please come and see me once in a while.
ေက်းဇူးျပဳ၍ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာျပီးလ်င္ တစ္ၾကိမ္ က်ေနာ္႔ကို လာေတြ႔ေပးပါ
……..
ေမတၱာျဖင္႔ heart emoticon
ဆရာ၀င္းႏိုင္ဦး Facebook မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္။  ဆရာ၀င္းႏိုင္ဦး က်န္းမာပါေစ။


အဆင္ေျပပါေစ
က်ိဳကၡမီသား လငး္ႏိုင္ဦး

Post a Comment

0 Comments

Close Menu