Ad Code

Responsive Advertisement

၅၉(စ) အေၾကာင္းကို အေမစု ကိုယ္တိုင္ ရွင္းျပလိုက္ပါျပီရွင္...!

Chan Myae
13 hrs
၅၉(စ) အေၾကာင္းကို
အေမစု ကိုယ္တိုင္ ရွင္းျပလိုက္ပါျပီရွင္...!
Chan Myae !
(Phyu Sin)
~~~~~~~~~~~~
က်မ က ၅၉(စ)နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး နည္းနည္းရွင္းျပခ်င္ပါတယ္...
၅၉(စ)ဟာ သမၼတ ျဖစ္ရမဲ့ သူရဲ႕ အရည္ခ်င္း ကန္႔သတ္ခ်က္ေပါ့ေနာ္...
ဘာလဲဆိုေတာ့.......
သမၼတျဖစ္ရမဲ့သူရဲ႕
သားသမီး ေခၽြးမစသည္ျဖင့္
ႏိုင္ငံျခားသား မျဖစ္ရဘူးဆိုတာပါ...!
တစ္ခ်ိ ဳ႕က ေျပာက်တယ္...
က်မ သားႏွစ္ေယာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား ခံယူလိုက္ရင္ က်မ သမၼတ ျဖစ္လို႔ရျပီေပါ့...!
က်မေျပာမယ္ က်မ သမၼတ ျဖစ္တာမျဖစ္တာဟာ အဓိက မဟုတ္ဘူး... အဓိက က ဥပေဒေၾကာင္းရ မမ်ွတလို႔ ျပင္တာ ဘယ္လိုမၾကိဳက္တာလဲဆိုရင္ က်မ သားေတြဟာ နဂိုက ျမန္မာႏိုင္ငံသား လက္မွတ္ရေနပီ ၁၉၉၈ေနာက္ပိုင္း
က်မ အက်ယ္ခ် ဳပ္က်ေတာ့
က်မ သားေတြကို အရင္ အစိုးရက ႏိုင္ငံသားလက္မွတ္ေတြ ရုတ္သိမ္းလိုက္တယ္...
အဲ႕ေနာက္ပိုင္း က်မ သားေတြ ျဗိတိသ်ွႏိုင္ငံသားျဖစ္သြားတယ္...
ဒါေတြထားပါ... က်မ ဘာမွ မေျပာလိုဘူး...
က်မ ေျပာခ်င္တာ လူတစ္ေယာက္ဟာ အသက္ ၁၈ႏွစ္ျပည့္ရင္ ကိုယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ လြတ္လပ္ခြင့္ရိွရပါတယ္...
ဥပမာ- အသက္၁၈ႏွစ္ျပည့္ျပီး သားတစ္ေယာက္ ျပစ္မႈက်ဴးလြန္ရင္ သူ႔ဘာသာသူ ဥပေဒေၾကာင္းရခံရမွာပါ... မိဘက အစားဝင္ခံေပးလို႔ မရပါဘူး...
ဥပေဒေၾကာင္း အရ အသက္၁၈ျပည့္လ်ွင္ မိဘနဲ႕သားသမီးက မသက္ဆိုင္ဘူး...
ဒါဥပေဒေၾကာင္းအရေနာ္...
မိဘ သားသမီး သံေယာဇဥ္က တစ္ျခားဆက္ႏြယ္မႈ
ဒီလို ဥပေဒေၾကာင္းအရ ရိွေနတဲ့ ကိစၥကို ဘာေၾကာင့္ သူတစ္ပါးကို လႊမ္းမိုးခ်င္တဲ့ သားသမီး ေခၽြးမ သမက္ ႏိုင္ငံျခားသား ျဖစ္ရင္ သမၼတ မျဖစ္ရဆိုတဲ့ ဥပေဒကို မၾကိဳက္တာ...
က်မ သမၼတျဖစ္တာ မျဖစ္တာ ကိစၥမဟုတ္ဘူး... ျဖစ္ရင္ေတာ့ ႏိုင္ငံဒီထက္ တိုးတက္မယ္ ထင္ပါတယ္... ဒါ က်မ အျမင္သက္သက္ပါ...
က်မ ျဖစ္ရင္လည္း က်မ ၾကိဳးစားသြားမွာပါ...
ဒီလို သူတစ္ပါးကို လႊမ္းမိုးထားတဲ့
ဥပေဒမ်ိ ဳးရိွေနတာ အာဏာရွင္ဆန္တယ္လို႔ က်မ ျမင္တယ္...
အဲ့ဒီေတာ့ အာဏာရွင္ဆန္တဲ့ ဥပေဒကို ျပင္ဖို႕ လက္မွတ္ထိုးၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းရင္း နိဂုံးခ် ဳပ္ပါတယ္...!
‪#‎ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္‬
(ပခုကၠဴေဟာေျပာပဲြ)

Post a Comment

0 Comments

Close Menu