Wednesday, May 25, 2016

ေခ်ာေမြ႔သန္စြမ္းတဲ့ ဆံသားေတြပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ အစားအစာ ၅ မ်ိဳး



ကိုယ္စားတဲ့အတုိင္း ကိုယ့္ပံုစံျဖစ္လာမွာပါပဲတဲ့။ ဦးေႏွာက္၊ ေျခသည္းလက္သည္း၊ အေရျပားနဲ႔ ဆံသားေတြအတြက္ လိုအပ္တဲ့ အာဟာရေတြကို အစားအေသာက္ေတြကေနပဲ ရယူႏိုင္ပါတယ္။

ဆံသားေတြအတြက္ ဘာေတြစားသင့္လဲ? ေစ်းကြက္ထဲမွာေတာ့ ဆံသားေတာက္ေျပာင္က်န္းမာဖို႔အတြက္ ပစၥည္းအမ်ိဳးအစားမ်ိဳးစံုကို ပံုစံအမ်ိဳးမိ်ဳးနဲ႔ ေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလိုထြက္သမွ် ပစၥည္းမ်ိဳးစံုကို ၀ယ္ယူၿပီး ကိုယ့္ဆံပင္ေတြအတြက္ အသံုးျပဳဖို႔ဆိုတာကေတာ့ ထင္သေလာက္မလြယ္ပါဘူ။ ဒီေတာ့ အစားအေသာက္ကေနတစ္ဆင့္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ေကာ၊ ဆံသာေတြအတြက္ပါ က်န္းမာႀကံ႕ခိုင္ေစမယ့္ အစားအစားေတြကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

အိုမီဂါ ၃ ဖက္တီအက္ဆစ္

က်န္းမာေရးအတြက္ အလြန္ေကာင္းမြန္တဲ့ အိုမီဂါ ၃ ဖက္တီအက္ဆစ္ ေတြဟာ ဆံသားေတြကို သန္စြမ္းက်န္းမာၿပီး  ေျပာင္လက္ေတာက္ပေစဖို႔ ကူညီေပးပါတယ္။ အုိမီဂါ ၃ ဖက္တီအက္ဆစ္ကို ငါး၊ အေစ့အဆံေတြကေနၿပီး ရရွိႏိုင္ပါတယ္။


ဒိန္ခ်ဥ္


ဒိန္ခ်ဥ္ ကေတာ့ ပရိုတင္းဓါတ္အျပည္႔အ၀ ပါ၀င္တာမို႔ ဆံသားက်န္းမာေရးအတြက္ အဓိကက်တဲ့ အရာတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒိန္ခ်ဥ္မွာပါ၀င္တဲ့ ဗီတာမင္ B5 ကလည္း ဆံလံုးေသးျခင္း၊ ဆံပင္ကြ်တ္ျခင္းေတြကို ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။


စေတာ္ဘယ္ရီ၊ အခ်ဥ္ဓါတ္ရွိတဲ့ အသီးမ်ားနဲ႔ ငရုတ္ေကာင္း

ဒီအစားအစာေတြမွာေတာ့ ဗီတာမင္ စီ ဓါတ္အျပည္႔အ၀ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း ပရိုတင္းဓါတ္ထုတ္လုပ္ႏိုင္ဖို႔ အကူအညီေပးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဗီတာမင္ စီ ဓါတ္ပါ၀င္တဲ့ နာနတ္သီး၊ ကီ၀ီသီး၊ ပန္းပြင့္စိမ္း လိုအသီးအရြက္ေတြကို မ်ားမ်ားစားေပးသင့္ပါတယ္။

သံဓါတ္ျပည္႔၀ေသာ အစားအစာမ်ား

သံဓါတ္ျပည္႔၀တဲ့ အစားအစာေတြကေတာ့ ဆံပင္ကြ်တ္ျခင္းကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏို္င္ပါတယ္။ သံဓါတ္ျပည္႔၀တဲ့ အစားအစာေတြျဖစ္တဲ့ အသား၊ အေစ့အဆံ၊ သစ္သီးေျခာက္ နဲ႔ ဥ အႏွစ္ေတြကို စားသံုးႏိုင္ပါတယ္။

ကန္စြန္းဥ 

ခႏၶာကိုယ္ဟာ ဓါတ္တိုးပစၥည္းေတြကို ဗီတာမင္ ေအ အျဖစ္ေျပာင္းလဲေပးတတ္ၿပီး ဗီတာမင္ ေအ ကေတာ့ ေျခာက္ေသြ႕ၿပီး အေရာင္မြဲတဲ့ ဆံသားေတြမျဖစ္ေစဖို႔ အကာအကြယ္ေပးၿပီး လိုအပ္တဲ့ အဆီဓါတ္ေတြ ထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။ ဒီလို ဓါတ္တိုးပစၥည္းေတြကို မုန္လာဥနီ၊ သရက္သီး၊ ကန္စြန္းဥ တို႔လို အေရာင္အေသြးေတာက္ပတဲ့ အသီးအရြက္ေတြကို စားေပးသင့္ပါတယ္။



( Michelle )

#သစ္ထူးလြင္(က်န္းမာေရး)
#health.thithtoolwin.com

Ref : Healthywomen
http://health.thithtoolwin.com/2016/05/blog-post_48.html

0 comments:

Post a Comment