Wednesday, May 25, 2016

ေလ့က်င့္ခန္း ပံုမွန္ျပဳလုပ္ျခင္းက ကင္ဆာေရာဂါ ၁၃ မ်ိဳးရဲ႕ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ေပး


လူသားေတြအတြက္ ႀကီးမားတိက်တဲ့ ေလ့လာမႈႀကီးတစ္ခုကိုေတာ့ ေဆးပညာရွင္ေတြ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာယူၿပီး ေလ့လာမႈျပဳလုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္ျပဳလုပ္သူေတြအတြက္ ဘယ္လို က်န္းမာေရးေကာင္းက်ိဳးေတြ ရွိတယ္ဆိုတာ သိရွိႏုိင္ဖို႔ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လည္း ေသခ်ာေလ့လာခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္ျပဳလုပ္ျခင္းဟာ ကင္ဆာေရာဂါျဖစ္ႏုိင္ေခ်ေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ႏုိင္ေခ်တစ္ဝက္နီးပါးအထိကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္တဲ့အထိကို ေလ့လာေတြ႕ရွိခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ 

ေလ့က်င့္ခန္းျပဳုလုပ္တာဟာ ေသြးျဖဴဥကင္ဆာ ၊ အသည္းကင္ဆာ ၊ ရင္သားကင္ဆာတို႔လို အျဖစ္မ်ားတဲ့ ကင္ဆာျဖစ္ႏုိင္ေခ်ကို ငါးပံုတစ္ပံုေလာက္အထိ ေလွ်ာ့ခ်ပစ္ႏုိင္တာကို ေလ့လာေတြ႕ရွိခဲ့ရပါတယ္။ 

ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္တာဟာ အစာေရမ်ိဳကင္ဆာျဖစ္ႏုိင္ေခ်ကို အေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ဆံုးျဖစ္လုိ႔ေနပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ျခင္းက အစာေရမ်ိဳကင္ဆာျဖစ္ပြားမႈကို ၄၂ ရာႏႈန္းအထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ၿပီး အသည္းကင္ဆာျဖစ္ပြားမႈကို ၂၇ ရာႏႈန္းအထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ 

ကင္ဆာေရာဂါ႒ာနေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီး တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကို ေသခ်ာ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာမႈေတြ ျပဳလုပ္ခဲ့တာပါ။ ေလ့လာမႈေတြရဲ႕ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ အခုလို ရလဒ္ေတြ ထြက္ေပၚလာခဲ့ပါတယ္။ လူသန္းခ်ီကို ေလ့လာမႈျပဳလုပ္ခဲ့တာျဖစ္လုိ႔ တိုက္ဆိုင္မႈလို႔ ဆိုႏုိင္မွာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ 

ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္တာက အထက္မွာ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ ကင္ဆာႏွစ္ခုကို အဲ့ဒီရာႏႈန္းနဲ႔ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ၿပီး က်န္တဲ့ ကင္ဆာ ၁၁ မ်ိဳးကိုလည္း ဒီေလာက္ ရာႏႈန္းအထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။ 

အဆုတ္ကင္ဆာ (၂၆ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
ေက်ာက္ကပ္ကင္ဆာ (၂၃ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
အစာအိမ္ကင္ဆာ ( ၂၂ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ )
သားအိမ္ေခါင္းကင္ဆာ (၂၁ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
ေသြးျဖဴဥကင္ဆာ (၂၀ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
ေသြးကင္ဆာ ( ၁၇ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
အူမႀကီးကင္ဆာ (၁၆ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
လည္ပင္းႏွင့္ ဦးေခါင္းဆိုင္ရာ ကင္ဆာ (၁၅ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္)
က်င္ႀကီးအိတ္ကင္ဆာ (၁၃ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္)
ဆီးအိတ္ကင္ဆာ (၁၃ ရာႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္) နဲ႔
ရင္သားကင္ဆာကိုေတာ့ ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ 

ေလ့က်င့္ခန္းကို ေန႔တုိင္း အနည္းဆံုးတစ္နာရီေလာက္ အခ်ိန္ေပးျပဳလုပ္သင့္ၿပီး တစ္နာရီထက္မနည္းမွသာ က်န္းမာေရးအတြက္ အက်ိဳးမ်ားေစတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ 

( Paing A K )

#သစ္ထူးလြင္(က်န္းမာေရး)
#health.thithtoolwin.com

Ref : NBC
http://health.thithtoolwin.com/2016/05/blog-post_86.html

0 comments:

Post a Comment