Ad Code

Responsive Advertisement

အေျခခံစကားေျပာ (၂) by Essential English-မရွိမျဖစ္အဂၤလိပ္စာ Facebook မွ


အေျခခံစကားေျပာ (၂)
***************

_______________________________
တစ္ခုခု လုပ္ေနတယ္၊ (အလုပ္) လုပ္ကိုင္ေနတယ္ဆိုတာေျပာဖို႔
I'm working on + (noun) ပုံစံသုံးပါ။ ျပီးေျမာက္ဖို႔အတြက္ စိတ္အား၊ ကိုယ္အားစိုက္ထုတ္ရပုံကို ညႊန္းပါတယ္။
_______________________________

examples:

(1) "I'm working on a big project."
ကြ်န္ေတာ္ စီမံခ်က္ၾကီးတစ္ခုကို လုပ္ေနတယ္။
(2) "I'm working on training my dog."
ကြ်န္ေတာ့္ေခြးေလးကို ကြ်န္ေတာ္ေလ့က်င့္ေပးေနတယ္။
(3) "I'm working on educating myself."
ကြ်န္ေတာ္က ကိုယ္တိုင္ ပညာရွာေနတယ္။

အလားတူပုံစံနဲ႔ဆက္ေလ့က်င့္ပါဦး
(1) ကြ်န္မ မိတ္ေဆြအသစ္ေတြ ဖြဲ႔ေနတယ္။
(2) ကြ်န္ေတာ္ အိမ္စာေတြ လုပ္ေနတယ္။
(3) ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ကို ေဆးသုတ္ေနတယ္။
(4) ကြ်န္ေတာ္ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ လုပ္ေနတယ္။

နမူနာဝါက်မ်ား
……………………

(1) "I'm working on making new friends."
(2) "I'm working on my homework."
(3) "I am working on painting a house."
(4) "I am working on my computer"

အဂၤလိပ္စာစိတ္ပါဝင္စားျပီး ေလ့လာသူမ်ား ``Essential English-မရွိမျဖစ္အဂၤလိပ္စာ´´ Page https://m.facebook.com/essentialenglishservice ကို Likeႏွိပ္ထားျပီး ပုံမွန္ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ


အခတ္အခဲရွိခဲ့ရင္ leave me message, love to hear ေနာ္
အားလံုးပဲ အဆင္ေျပၾကတာကိုပဲ ၾကားခ်င္ပါတယ္
က်ဳိကၡမီသားလင္းႏိုင္ဦး (နည္းပညာျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္း)

Post a Comment

0 Comments

Close Menu