Ad Code

Responsive Advertisement

အေျခခံစကားေျပာ (၄) by Essential English-မရွိမျဖစ္အဂၤလိပ္စာ Facebook မွ


အေျခခံစကားေျပာ (၄)
********************
________________________________
တစ္ခုခုလုပ္ဖို႔ ကူညီမယ္ဆို I'll help you + (verb) သုံးပါ။
________________________________
examples:
(1) "I'll help you cook dinner tonight."
ဒီည မင္းညစာခ်က္တာကို ကိုယ္ကူေပးမယ္။
(2) "I'll help you raise money for your charity."
ခင္ဗ်ားတို႔ အလွဴဒါနအတြက္ ကြ်န္ေတာ္ေငြေၾကးကူညီျပီး ေကာက္ခံေပးမယ္။
(3) "I'll help you register for your class online."
နင့္ရဲ႕ အြန္လိုင္းကသင္တန္းအတြက္ ကူျပီးစာရင္းသြင္းေပးမယ္ေလ။
(4) "I'll help you move to your new house."
မင္းအိမ္အသစ္ေျပာင္းတာ ငါကူေျပာင္းေပးမယ္။
ဆက္ေလ့က်င့္ပါဦး။
(1) ဒါထပ္မျဖစ္ေအာင္ ငါမင္းကိုကူညီ ကာကြယ္ေပးမယ္။
(2) မင္းကားရပ္နားလို႔ရေအာင္ ငါကူညီေပးမယ္။
(3) မင္းလိုသမွ်အခ်က္အလက္ေတြအားလုံး ငါကူညီျပီးေထာက္ပံ့ေပးမယ္။
(4) မင္းရဲ႕အလားအလာကို မင္းသေဘာေပါက္ေအာင္ ငါကူညီေပးမယ္။
(5) ရွင္ေဆးလိပ္ျဖတ္ရေအာင္ ကြ်န္မကူညီေပးမယ္။
နမူနာဝါက်မ်ား
………………………
(1) "I'll help you prevent that from happening again."
(2) "I will help you park your car."
(3) "I will help you provide all the information you need."
(4) "I will help you realize your potential."
(5) "I will help you stop smoking."
…………………………………………………………
အဂၤလိပ္စာစိတ္ပါဝင္စားျပီး ေလ့လာသူမ်ား ``Essential English-မရွိမျဖစ္အဂၤလိပ္စာ´´ Page https://m.facebook.com/essentialenglishservice ကို Likeႏွိပ္ထားျပီး ပုံမွန္ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ



အခတ္အခဲရွိခဲ့ရင္ leave me message, love to hear ေနာ္
အားလံုးပဲ အဆင္ေျပၾကတာကိုပဲ ၾကားခ်င္ပါတယ္
က်ဳိကၡမီသားလင္းႏိုင္ဦး (နည္းပညာျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္း)

Post a Comment

0 Comments

Close Menu