Ad Code

Responsive Advertisement

English Speaking – Job Expressions (15) by Sayar WinNaingOo

Win Naing Oo's photo.

English Speaking – Job Expressions (15)
………………………….
(1) Can I have your business card?
လူၾကီးမင္းရဲ႕ လုပ္ငန္းလိပ္စာကဒ္ေလး ရနိုင္မလား
.
(2) Can I get your phone number and email address?
လူၾကီးမင္းရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္နဲ႔ email လိပ္စာေလးမ်ား ရနိုင္မလား
.
(3) What is the best way to contact you?
လူၾကီးမင္းကို ဆက္သြယ္ဖို႔ အေကာင္းဆုံး နည္းလမ္းက ဘာပါလဲ
.
(4) Can I get your contact information?
လူၾကီးမင္းနဲ႔ ဆက္သြယ္လို႔ ရမယ္႔ အခ်က္အလက္ေလးေတြ ရနိုင္မလား
.
(5) Let me give you one of my business cards.
က်ေနာ္႔ရဲ႕ လုပ္ငန္းလိပ္စာကဒ္ေတြထဲက တစ္ခု လူၾကီးမင္းကို ေပးခြင္႔ျပဳပါ ( ေပးခ်င္တယ္)
.
(6) My contact information is on my business card. Let me give you one.
က်ေနာ္႔ကို ဆက္သြယ္လို႕ရတဲ႔ အခ်က္အလက္ေတြက လိပ္စာကဒ္ေပၚမွာ ရွိပါတယ္ ၊ လူၾကီးမင္းကို တစ္ခုေပးပါရေစ..
.
(7) You can reach me by calling the number on my business card. (reach = ေရာက္ရွိသည္)
လိပ္စာကဒ္ေပၚက ဖုန္းနံပါတ္ကိုေခၚျပီး က်ေနာ္ဆီဆက္သြယ္နိုင္ပါတယ္
(.
8) My email address is on my business card.
က်ေနာ္႔ email လိပ္စာက လုပ္ငန္းလိပ္စာကဒ္ေပၚမွာပါ
………………………….
(1) I'm busy with work.
က်ေနာ္ အလုပ္ေတြနဲ႔ ရွဳပ္ေနပါတယ္
.
(2) Can I do this later?
က်ေနာ္ ဒါကို ေနာက္မွ လုပ္လို႔ ရနိုင္မလား
.
(3) Does this have to be done now?
ဒီဟာက အခုျပီးေအာင္ လုပ္ရမယ္႔ဟာ ပါလား
.
(4) When is the deadline?
အျပီးလုပ္ရမယ္႔ သတ္မွတ္ကာလ ကုန္ဆုံးခ်ိန္က ဘယ္ေတာ႔ပါလဲ
.
(5) I'm not going to have time for any other assignment until Friday.
က်ေနာ္႔မွာ ေသာၾကာေန႔ မတိုင္ခင္ထိ တျခားအလုပ္တာ၀န္ေတြ လုပ္ဖို႔အတြက္ အခ်ိန္ရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး (ရွိျပီးသားကို အခ်ိန္မွီျပီးေအာင္ လုပ္ေနရလို႔ ဆိုတဲ႔သေဘာ)
.
(6) I'm pretty sure I can meet the deadline. (pretty = အေတာ္ေလး)
ေတာ္ေတာ္ေလးေသခ်ာပါတယ္ ေနာက္ဆုံး သတ္မွတ္ခ်ိန္မတိုင္ခင္ျပီးဖို႔ က်ေနာ္ လုပ္နိုင္ပါတယ္
.
(7) If I don't get any help on this, I won't be able to complete it on time.
ဒီကိစၥအတြက္ တစ္စုံတစ္ရာ အကူအညီ မရဘူးဆိုလ်င္ အခ်ိန္မွီျပီးေအာင္ က်ေနာ္ လုပ္နိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး
.
(8) Are you done with this report?
ခင္ဗ်ား ဒီအစီရင္ခံစာကို လုပ္ျပီးသြားျပီေပါ႕ ဟုတ္လား
( လုပ္ျပီးသြားျပီဆိုတာသိလ်င္ Are you done နဲ႕ ေမးပါ ၊ လုပ္ျပီးမျပီး မသိလို႔ ေမးလ်င္ have you done နဲ႕ေမးပါ …
"Are you done" is used when asking a person if he or she has finished doing something. The thing that is being done is known.
"Have you done" is asked when the thing being done is not known, and the person is inquiring as to what the thing is.)
……………………
အပိုဘာညာ ေတြ႕ကရာ လြယ္ေအာင္မွတ္ဖို႔ပါ
.
(1) Busy with ကို noun တစ္ခု ေနာက္ကတြဲျပီး အလြယ္သုံးလို႔ရပါတယ္
(a) Busy with + (noun)
………………………………..
I am busy /with/ work.
I am busy /with/ final account.
I am busy /with/ customers. စသည္ျဖင္႔ ..
(b) ဘာနဲ႔အလုပ္ရွဳပ္တယ္ဆိုတာထက္ ..ဘာအတြက္အလုပ္ရွဳပ္တယ္ဆိုတာ ေျပာခ်င္လ်င္ေတာ႔.. with အစား to သုံးပါ
My manager is busy /to/ answers the customer feedbacks. (ေျဖဖို႔ အလုပ္ရွဳပ္တာ)
.
(2) လုပ္ေနတဲ႔ လုပ္ေဆာင္မွဳကို တိတိက်က် ထည္႔ခ်င္ေသးလ်င္ busy နဲ႔ with ၾကားမွာ V-ing ေလးထည္႔ေပးလိုက္ပါ
.
Busy + (V-ing ) + with + (noun)
……………………………………
Our boss is busy / negotiating / with / potential investors. ညွိႏွိင္းေဆြးေႏြးေနလို႔
I am really busy / writing / with / English lessons. (ေရးေနလို႔ )
.
သုံးတဲ႔ verb ေပၚမွာ မူတည္ျပီး ပိုလိုက္ဖက္တဲ႔ preposition အတြဲေလးရွိလ်င္ with က ေနာက္ဆုတ္ေပးလိုက္ပါ ၊ ပိုလိုက္ဖက္တဲ႔သူနဲ႔တြဲျပီးအဆင္ေျပသြားေစဖို႔ ရင္ကြဲခ်င္ကြဲပါေစေတာ႔ေလ..ေနာက္ဆုတ္ျပီး ေရွာင္ေပးလိုက္ပါေနာ္.
I was busy /talking/ to/ the new buyers. ( to နဲ႔တြဲဖို႔ အတြက္ with က ဖယ္ေပးလိုက္တယ္ေနာ္)
………………………
စိတ္ရူးေပါက္ရာ ၊ စိတ္ကူးတည္႔ရာ ၊ ဆက္စပ္ရာေတြ ေရးလိုက္ေပမယ္႔ အလြယ္ရေစခ်င္တဲ႔ ေစတနာနဲ႕ပါ..
.ဆရာ၀င္းႏိုင္ဦး Facebook မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္။ (ဆရာ၀င္းႏိုင္ဦး က်န္းမာပါေစ)
ေမတၱာျဖင္႔ heart emoticon

Post a Comment

0 Comments

Close Menu