Ad Code

Responsive Advertisement

Xiaomi Mi Phones မ်ားအတြက္ MIUI 7.1 Stable ROM တင္နည္း


Xiaomi Mi ဖုန္းမ်ားအတြက္ MIUI 7.1 Stable ROM ေလးကို
တင္ၿပီးလန္းခ်င္တဲ့သူမ်ားအတြက္ အလြယ္တကူ Update ျပဳလုပ္ယူနည္းကို
Video Tutorial ေလးကိုရွာၿပီး ညႊန္ေပးလိုက္ပါတယ္။

ဒီဖုန္းမ်ားအတြက္ Global MIUI 7.1 stable version မ်ားကိုေတာ့
Official ကတိုက္ရိုက္ Roling out ျဖင့္ခ်ေပးေနပါၿပီ၊ အဆိုပါ Official Rom သည္
ေအာက္ပါ Device မ်ားကို Support လုပ္ေပးႏိုင္ပါၿပီ။

supported devices
============
Mi 2/2S, Mi 3, Mi 4, Mi Note, Mi 4i, Redmi Note 4G, Redmi 2 / Prime,
Redmi 1S, Redmi Note Prime, Redmi Note 2, Redmi Note 3G, Mi Pad.

Download Here MIUI 7.1 global stable Rom 

How to update MIUI 7.1 Stable ROM
=========================

Credit www.myhomegadgets.com

အဆင္ေျပပါေစ

ဇူးနစ္(နည္းပညာ)

Post a Comment

0 Comments

Close Menu