Ad Code

Responsive Advertisement

မိုး / သရက္ / ျကြက္ / အိုး နွင့္တူေသာလူမ်ား



မိုး / သရက္ / ျကြက္ / အိုး နွင့္တူေသာလူမ်ား
******************************
မိုး မွာေတာင္ မိုး ( ၄ ) မ်ဳိး ခြဲျခားထားပါသည္
---------------------------------------------------
၁ ။ ခ်ဳန္းရံုသာ ခ်ဴန္း၍ မရြာေသာ မိုး
၂ ။ ရြာရံုသာရြာ ၍ မခ်ဳန္းေသာ မိုး
၃ ။ ခ်ဳန္းလည္းခ်ဳန္း ရြာလည္းရြာေသာ မိုး
၄။ ခ်ဳန္းလည္း မခ်ဳန္း ရြာလည္း မရြာေသာမိုး
ထိုကဲ႔သို႔ ႕႕႕ မိုးနွင့္ နိႈင္း လူ ၄ မ်ဳိး မွာ
၁။ ေျပာရံုသာ ေျပာ၏ ေျပာသည့္အတိုင္းမလုပ္
၂။ လုပ္ ကား လုပ္၏ ေျပာကား မေျပာ
၃။ ေျပာလည္း ေျပာ၏ လုပ္လည္း လုပ္၏
၄ ။ ေျပာလည္း မေျပာ လုပ္လည္း မလုပ္
ိုထိုကဲ႔သို႔ ခြဲျခားထားပါသည္
သရက္ မွာေတာင္ သရက္ ( ၄ ) မ်ဳိးခြဲျခားထား
ပါသည္။
---------------------------------------------------
၁။ စိမ္းလ်က္ မွည့္ေရာင္ ရွိေသာ သရက္သီး
၂။ မွည့္လ်က္ စိမ္းေရာင္ရွိေသာ သရက္သီး
၃။ စိမ္းလ်က္ စိမ္းေရာင္ ရွိေသာ သရက္သီး
၄။ မွည့္လ်က္ မွည့္ေရာင္ရွိေသာ သရက္သီး
ထို သို႔ သရက္နွင့္ နိႈင္း လူ ၄ မ်ဳိး မွာ
၁။ ၾကည္ညိုဖြယ္ရွိလ်က္ အမွန္တရားကို
မသိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၂။ ၾကည္ညိုဖြယ္ မရွိပဲ အမွန္တရား သိေသာ
ပုဂၢိဳလ္
၃။ ျကည္ညိုဖြယ္ လည္း မရွိ အမွန္တရား ကို လည္း မသိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၄။ ၾကည္ညိုဖြယ္လည္း ရွိ အမွန္တရား ကို လည္း သိေသာ ပုဂၢိဳလ္
တို႔ ျဖစ္ပါ သည္။
ျကြက္ ကိုေတာင္ ျကြက္ ( ၄ ) မ်ဳိးခြဲျခားသည္
--------------------------------------------------
၁။ တြင္းတူးလ်က္ မေအာင္းေသာ ျကြက္
၂။ ေအာင္းလ်က္ တြင္းမတူးေသာ ျကြက္
၃။ တြင္းလည္းတူး ေအာင္းလည္းေအာင္ေသာျကြက္
၄။တြင္းလည္း မတူး ေအာင္းလည္းမေအာင္း
ေသာ ျကြက္
ဟူ၍ ျဖစ္ပါသည္။
ထိုသို႔ ျကြက္ နွင့္ နိႈင္း လူ ၄ မ်ဳိး မွာ
၁။ ပိဋက သာတတ္လ်က္ အမွန္တရား ကို မသိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၂။ ပိဋက မတတ္ပဲ အမွန္တရား ကို သိေသာ
ပုဂၢိဳလ္
၃။ ပိဋကလည္း တတ္ အမွန္တရား ကိုလည္း
သိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၄။ပိဋက လည္း မတတ္ အမွန္တရား ကိုလည္း မသိေသာ ပုဂၢိဳလ္
ဟူ ၍ ျဖစ္ပါသည္။
အိုး ကို ေတာင္ အိုး ၄ မ်ဳိး ခြဲျခားထားပါသည္
-------------------------------------------------
၁။အတြင္း၌ အခ်ည္းနွီး ျဖစ္လ်က္ ပိတ္ထားေသာ အိုး
၂။ အတြင္း၌ ျပည့္လ်က္ ဖြင့္ထား ေသာ အိုး
၃။ အတြင္း၌ အခ်ည္းနွီးလည္း ျဖစ္ ဖြင့္လည္း
ဖြင့္ ထားေသာ အိုး
၄။အတြင္း၌ ျပည့္လည္းျပည့္ ပိတ္လည္း ထားေသာ အိုး
ဟူ၍ ျဖစ္ပါ သည္။
ထိုသို႕ အိုးနွင့္ နိႈင္း လူ ၄ မ်ဳိး မွာ
၁။ ျကည္ညိုဖြယ္ ရွိလ်က္ အမွန္တရားကို မသိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၂။ ၾကည္ညိုဖြယ္ မရွိပဲ အမွန္တရားကို သိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၃။ၾကည္ညိုဖြယ္ လည္း မရွိ အမွန္တရားလည္း မသိရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္
၄။ ျကည္ညိုဖြယ္လည္း ရွိ အမွန္တရားကို လည္း သိေသာပုဂၢိဳလ္
ဟူ ၍ ခြဲျခား ထား ပါသည္ ။
က်မ္းကိုး ဆရာျကီး ဦးေသာ္ဇင္ ၏
အဘိဓမၼာ စာအုပ္မွ ႕႕႕႕
မိမိေကာင္းမႈ အေျကာင္းျပဳ ေတာင္းဆု ျပည့္နိုင္ျက ပါေစ ႕႕႕႕
Credit to မွတ္စုျကမ္း ‪#‎kazaw‬









Post a Comment

0 Comments

Close Menu