Tuesday, April 19, 2016

အိပ္မေပ်ာ္သူမ်ား စားသင့္သည့္အစားအစာမ်ား



အိပ္မေပ်ာ္သူမ်ား စားသင့္သည့္အစားအစာမ်ား

အိပ္မေပ်ာ္သူမ်ားဟာ မက္ဂနီစီယမ္ဓါတ္ ခ်ိဳ့တဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ရက္ေပါင္း မ်ားလာရင္ စိ္တ္ဖိစီးမွဳျဖစ္လြယ္ျခင္း၊ စိ္တ္က််ေရာဂါျဖစ္ျခင္းႏွင့္ ဦးေႏွာက္မွတ္ညာဏ္ ေလွ်ာ့ပါးျခင္းတို့ကို ျဖစ္ပြါးေစႏိုင္ပါတယ္။

ထို့ေၾကာင့္ ေကာင္းစြာအိပ္ေပ်ာ္ေစရန္ ေအာက္ပါ အစားအစာတို့ကို စားသံုးေပးႏုိင္ပါတယ္။

(၁) ႏြားႏို ့၊ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ဒိန္ခဲ၊ ငါး၊ ငါးၾကီးဆီ စသည္တို့မွာ ဗီတာမင္ D ၾကြယ္၀သည့္အတြက္ ၄င္းတို့ကို စားေပးပါက ႏွစ္ခ်ိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

(၂) ငွက္ေပ်ာသီး၊ အာလူး၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးတို့ကို စားေပးပါ။ ၄င္းတို့မွာ Potassium (ပိုတက္စီယမ္) ဓါတ္ျပည့္၀သည့္အတြက္ ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

(၃) အစိမ္းရင့္ေရာင္ပါေသာ သစ္သီးမ်ား၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ား၊ ဖရံုေစ့မ်ား၊ ႏွမ္းဆီမ်ား၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး စသည္တို့ကို စားေပးပါ။ ၄င္းတို့မွာ Magnesium (မက္ဂနီစီယမ္) ဓါတ္ ၾကြယ္၀သည့္အတြက္ ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

ဦးေစာႏြဲ့ေနဆိုင္ (ပူတာအို)
ကိုးကား - Foods that help you sleep faster

ေစာႏြဲ ့ေနဆိုင္ - ပူတာအို
Credit to ေစာႏြဲ ့ေနဆိုင္ - ပူတာအို

0 comments:

Post a Comment