Ad Code

Responsive Advertisement

အဘိုးအဘြားေတြကို ေတာင္းရမ္းခိုင္းျပီး ခိုင္းစားေနတဲ႕ ေနာကိကြယ္က ဂိုဏ္းတခုကို က်ေနာတို့္ေဖာ္ထုတ္ခဲ႕ျပီ









အဘိုးအဘြားေတြကို ေတာင္းရမ္းခိုင္းျပီး
ခိုင္းစားေနတဲ႕ ေနာကိကြယ္က ဂိုဏ္းတခုကို
က်ေနာတို့္ေဖာ္ထုတ္ခဲ႕ျပီ
=====================
9.4.2016 ည ၈နာရီခန့္ တြင္ က်ေနာ္တို့ Myanmar Helperအဖြဲ႕လွည္းတန္း
သို့အလုပ္ကိစၥတခုေႀကာင့္ သြားခဲ႕ပါတယ္။
လွည္းတန္းစင္တာအနီးးသို့ေရာက္ရွိေသာအခါ
အဘြားအိုတဦး ေတာင္းရမ္းေနတာကို
က်ေနာ္ေတြ႕လိုက္ပါတယ္။ပထမေတာ့
က်ေနာ္ အလွဴေငြထည့္ဖိုရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕
အဘြားအနားကိုသြားလိုက္ပါတယ္။
အနားကိုေရာက္ရွိသြားတဲ႕အခ်ိန္မွာ
အဘြားးမ်က္လံုးးမျမင္ရဘူးဆိုတာက်ေနာ္
သိသြားပါတယ္။

က်ေနာ္စဥ္းစားးတယ္။အဘြားးကမ်က္လံုးမျမင္ပဲ
ဒီေနရာကိုဘယ္လိုေရာက္ရွိလာတာလဲ။
အဘြားးလမ္းေလ်ာက္နိင္လားေမးေတာ့
ကားးတိုက္ခံျပီးကတည္း လမ္းမေလ်ာက္နိုင္
ေတာ့ေႀကာင္းေျပာျပပါတယ္။
က်ေနာ္သိလိုက္ပါျပီ။ေနာက္ကြယ္က ခိုင္းေစ
ေနတဲ႕တစံုတဦးရွိေနျပီဆိုတာကို က်ေနာ္
ခန့္မွန္းးမိပါျပီ။ထို့ေနာက္

က်ေနာ္ အဘြားကိုျမင္နိုင္မယ့္ခပ္လွမ္းလွမ္း
ေနရာတခုမွာရပ္ေနျပီး အဘြားအိုကိုက်ေနာ္
ေစာင့္ႀကည့္ေနခဲ႕ပါတယ္။တနာရီခြဲခန့္ႀကာ
ေသာအခါ အဘြားအိုကို ကေလးခ်ီထားေသာ
မိန္းမေယာက္လာေခၚပါတယ္။ သူေခၚမသြားခင္
က်ေနာ္သူတို့အနားကိုေရာက္သြားျပီး
ေအာက္ပါ ေမးခြန္းမ်ားကို စတင္ေမးပါတယ္။

ခင္ဗ်ားကဘယ္ကလဲ????
(အုတိက်င္းးမွာေနထိုင္တယ္လို႕အဆိုပါအမ်ိဳး
သမီးကေျဖပါတယ္)

အဘြားနဲ႕ဘယ္လိုေတာ္တာလဲ??
(ေျမးေတာ္ပါတယ္လို့ေျဖပါတယ္)

ခင္ဗ်ား ဗ်ာ မ်က္လံုးမျမင္ရတဲ႕အဘြားကို
ဘာလို့ဒီလိုေတာင္းစားခိုင္းတာလဲ???
(အေႀကြးေတြဆပ္စရာရွိေနလို့ေတာင္းခိုင္းတာပါ)

ဒါဆိုခင္ဗ်ားထြက္ေတာင္းးေလ ခင္ဗ်ားကမ်က္စိ
ျမင္ရတယ္ အဘြားကဘာမွမျမင္ရဘူးး

အဲ႕ဒီအခ်ိန္မွာ အဆိုပါမိန္းမက က်ေနာ့္ကို
ကတိကတ္လန္ေအာင္ရန္ေတြ႕ပါတယ္။
(အမွန္က ျဖဲေျခာက္တာပါ က်ေနာ္မ်ားေနာက္ဆုတ္သြားမလားးဆိုျပီး)

က်ေနာ္လဲလူေတြဝိုင္းအုံေနတဲ႕ႀကားထဲ
ထိုမိန္းမကိုခပ္တင္းတင္းျပန္ေျပာပါတယ္။
ျပီးေတာ့ အဘြားးကိုေမးးလိုက္တယ္
အဘြားက်ေနာ္နဲ႕လိုက္မလားး??လို့
အဘြားးကေခါင္းညိတ္ျပပါတယ္။
အဘြားကိုက်ေနာ္တို့ဘိုးဘြားရိပ္သာပို့ေပးမယ္
အဘြားလိုက္မယ္မလားးလို့ထပ္ေမးပါတယ္။
အဘြားးက လူေလးရယ္ အဘြားလိုက္ခ်င္ပါတယ္ ဒါမယ့္အဘြားရိပ္သာ
ေရာက္သြားးရင္ ခဏခဏေတာ့လာႀကည့္ေပးပါ
လို့ေျပာပါတယ္။
ဟုတ္ျပီ အဘြားး က်ေနာ္တို့တာဝန္ယူမယ္
ဆိုျပီးေတာ့ က်ေနာ္အဘြားးကိုေခၚေဆာင္ဖို့
လုပ္ပါတယ္။

ထိုအခ်ိန္မွာ အဆိုပါကေလးခ်ီထားတဲ႕မိန္းမက
အဘြားးကိုအေခၚမခံပါဘူး။သူတို့ဒီတေခါက္ပဲ
ေတာင္းးခိုင္းးတာျဖစ္္ေႀကာင္းေနာက္တခါ
မေတာင္းခိုင္းေတာ့ဘူးဟု ေျပာလာပါတယ္။
က်ေနာ္မယံုပါ။ ထို့ေႀကာင့္
က်ေနာ္တို့ရဲစခန္းးကိုသြားးပါတယ္။
ရဲအရာရွိကို က်ေနာ္ျဖစ္ေႀကာင္းကုန္စင္ အကုန္
ေျပာျပပါတယ္။

ရဲအရာရွိမွေမးျမန္းစရာရွိသည္မ်ားးကို
ေမးျမန္းျပီး။အဘြားးဘယ္သူနဲ႕လိုက္မလဲ??
ဟု ေနာက္ဆံုးးေမးခြန္းးေမးလိုက္ပါတယ္။

အဘြားး၃မိနစ္ေလာက္ျငိမ္ျပီးးက်ေနာ့္အသံလာ
ရာဘက္ကိုတလွည့္
့္ အဆိုပါအမ်ိဳးသမီးကိုတလွည့္
နားေထာင္ပါတယ္။ထို့ေနာက္ လူေလးးနဲ႔
လိုက္မယ္ဟုေျဖလိုက္ပါေတာ့တယ္။
က်ေနာ္ေတာ္ေတာ္ေလးးကိုေပ်ာ္သြားးခဲ႕တယိ။

ထို့ေနာက္ရဲစခန္းးမွအဆိုပါအမ်ိဳးသမီးကို
ဆကိလက္ေမးးျမန္းေနစဥ္မွာပဲ။
က်ေနာ္တို့ကားေပၚကိုအဘြားကိုတင္ျပီး
က်ေနာ္တို့အိမ္ကိုျပန္ပါတယ္။ထိုစဥ္
လမ္းမွာ ကားးေပၚမွာ အဘြားးကိုေမးလိုက္ပါတယ္။
အဘြားးရဲ႕ေျမးးအရင္းးဟုတ္ရဲ႕လားအဘြားးရယ္
ဟုေမးးလိုက္ပါတယ္။
အဘြားးက ျပန္ေျဖပါတယ္။
အဘြားးမွအိမိေထာင္လဲမရွိပါဘူး။သားသမီးလဲ
မရွိပါဘူးးး။တေကာင္ႀကြက္ပါ။
ပခုကၠဴမွာမီးးေလာင္လို့ ရန္ကုန္ကိုတေယာက္
ထဲထြက္လာတာပါတဲ႕။
ရနိကုန္ေရာက္ေတာ့မွ အဆိုပါဂိုဏ္ရဲ႕ခိုင္းေစ
ျခင္းးကိုခံရျပီးးလမ္းးေဘးးမွာေတာင္းရမ္း
ေနရပါေတာ့တယ္ဟုေျဖပါတယ္။

အဘြားးအဲ႕စကားေတြကိုဘာလိူ့ခုနကရဲစခန္း
မွာမေျပာတာလဲဟုေမးးေသာအခါ
လူေလးရယ္ အဘြားးသူတို့ကိုေႀကာက္တယ္
အဘြားးကိုေခါင္းလဲရိုက္တယ္။လိမ္လဲဆြဲတယ္
့ေျခေထာက္နဲ႕လဲကန္တယ္လို့ေျပာပါတယ္။

က်ေနာ္ခ်က္ခ်င္းးရဲစခန္းးကိုဖုန္းဆက္ျပီး
အဆိုပါအမ်ိဳးးသမီးးရွိေသးလားးးဟုေမးပါတယ္။
ရဲအရာရွိမွ ရွိေသးေႀကာင္းျပန္ေျဖပါတယ္။
က်ေနာ္လဲအဘြားးေျပာတာေတြအကုန္
ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။
ရဲအရာရွိဘက္မွလဲ ဥပေဒအရဆက္လက္
စုံစမ္းျပီးလုပ္စရာရွိတာေတြလုပ္ေဆာင္မည္
ဟုသိရပါတယ္။

ျပီးခဲ႔တဲ႕ညကေတာ့အဘြားးက်ေနာ့္အိမ္မွာ
အိပ္ပါတယ္။ခုမနက္ဟသၤတျမိဳ႕မွ မသင္းေရႊစင္လိွုင္(ခိုလွူံရာပရဟိတ) က
တာဝန္ယူျပီးး လွည္းကူးမွ သဘာဝတရားရိပ္သာ
သို့ပို့ေဆာင္ေပးပါမည္။ဘာပဲေျပာေျပာအဘြား
ကေတာ့ အဆင္ေျပသြားတာေပါ့ဗ်ာ။

က်ေနာ္တို့ပတ္ဝန္းက်င္မွာ အဆိုပါအဘြားကဲ႕သို့
ေတာင္းရမ္းးေနရတဲ႕အဘြားအိုေတြအမ်ားႀကီးပါ
အားးလံုးးဝိုင္းဝန္းေစာင့္ေရွာက္ႀကပါခင္ဗ်ာ
က်ေနာ္ေတာင္းးဆိုတာပါ။မိမိအစအဆံုးတာဝန္
မယုနိုင္ရင္ေတာင္မွ ပရဟိတအဖြဲ႕တခုခုထံ
ဖုန္းဆကိျပီးအကူညီေတာင္းးေပးလိုက္ပါ။
လမ္းေပၚက အသက္ေတြက္ုကယ္တင္ေပးႀကပါ။
လို့ ေတာင္းးဆိုပါရေစ။

Myanmar Helper
09423665966

အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမွကူယူးေဖာ္ျပသည္ ကေနာင္သားေလး

Post a Comment

0 Comments

Close Menu