Ad Code

Responsive Advertisement

English Speaking – Job Expression (12)



(1) How long do you plan on staying with this company?
ခင္ဗ်ားက ဒီကုမၸဏီမွာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ခ်ထားပါသလဲ
.
(2) This company has everything I'm looking for. It provides the type of work I love, the employees are all happy, and the environment is great. I plan on staying a long time.
ဒီကုမၸဏီမွာ က်ေနာ္ရွာေဖြေနတဲ႔အရာအားလုံး ရွိပါတယ္ ၊ အဲဒါက က်ေနာ္ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႔ အလုပ္ပုံစံကို ျဖည္႔ဆီးေပးပါတယ္ ၊ အလုပ္လုပ္တဲ႔သူေတြ အားလုံးကလည္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကျပီး လုပ္ငန္းပတ္၀န္းက်င္ကလည္း ေကာင္းမြန္လွပါတယ္ ၊ က်ေနာ္ (ဒီမွာ) အခ်ိန္အၾကာၾကီး အလုပ္လုပ္ဖို႔ စီစဥ္စိတ္ကူးထားပါတယ္ ။
.
(3) One of my goals is to obtain a position in this company. I know that once I start working here, it'll be for a long time.
က်ေနာ္႔ရည္မွန္းခ်က္ေတြထဲကေန တစ္ခုကေတာ႔ ဒီကုမၸဏီမွာ ေနရာတစ္ခု ရရွိဖို႔ပါ ။ က်ေနာ္သိပါတယ္ က်ေနာ္ဒီမွာ အလုပ္ကို တစ္ၾကိမ္တစ္ခါ စျပီးလုပ္လိုက္တာနဲ႔ အခ်ိန္အၾကာၾကီး လုပ္ျဖစ္သြားမွာပါ ။
.
(4) As far as I can tell, this company has everything I'm looking for. I enjoy this type of work and the benefits at this company are great. I'm looking for a long term position and if there are opportunities for advancement and growth here, then I want to stay for a long time.
က်ေနာ္ေျပာနိုင္သေလာက္ကေတာ႔ ဒီကုမၸဏီမွာ က်ေနာ္ရွာေဖြေနတဲ႔အရာ အားလုံးရွိေနပါတယ္ ၊ က်ေနာ္က အဲလိုအလုပ္မ်ိဳးကို(လုပ္ရတာ) ေပ်ာ္ရႊင္ေက်နပ္ပါတယ္ ၊ ျပီးေတာ႔ ဒီကုမၸဏီမွာက အက်ိဳးအျမတ္ေတြကလည္း ၾကီးမားတယ္ေလ ။ က်ေနာ္က ေရရွည္ရွိေနနိုင္မယ္႔ေနရာတစ္ခုကို ရွာေဖြေနတာ ျဖစ္ျပီးေတာ႔ အကယ္၍ တိုးတက္ ၾကီးထြားမွဳေတြ အတြက္ အခြင္႔အလမ္းေတြ ဒီမွာရွိေနမယ္ဆိုလွ်င္ က်ေနာ္ (ဒီမွာ) အၾကာၾကီး အလုပ္လုပ္ေနခ်င္ပါတယ္
.
(5) Will working on weekends be a problem?
သီတင္းပတ္ေနာက္ဆုံးရက္ေတြ (ပိတ္ရက္ေတြ) မွာ အလုပ္လုပ္ရတာက ျပႆနာတစ္ခုျဖစ္လာမလား
.
(6) It shouldn't be a problem at all. I frequently worked on weekends in my other position, especially during tax season. How often is weekend work required here on average?
အဲဒါကေတာ လုံး၀ ျပႆနာတစ္ခု မျဖစ္သင္႔ပါဘူး ၊ က်ေနာ္႔ တျခားအလုပ္တစ္ခုမွာတုန္းက စေနတနဂၤေႏြရက္ေတြမွာ မၾကာခဏ လုပ္ခဲ႔ပါတယ္ ၊ အထူးသျဖင္႔ အျမတ္ခြန္ရာသီမွာေပါ႕ ။ ဒီမွာ ပ်မ္းမွ်အားျဖင္႔ စေနတနဂၤေႏြအလုပ္ေတြက ဘယ္ေလာက္မၾကာမၾကာ လုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါသလဲ ။
(tax season = အခြန္ႏွင္႔ပတ္သက္ေသာ ကိစၥမ်ား လုပ္ေဆာင္ရသည္႔ အခ်ိန္ကာလ)
.
(7) How do you feel about overtime?
အခ်ိန္ပိုအလုပ္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ဘယ္လိုသေဘာထားပါသလဲ
.
(8) I don't mind working overtime at all. I know during busy times people are expected to work more, and I'm flexible with my hours so I won't have a problem.
အခ်ိန္ပိုလုပ္ရတာ လုံး၀ စိတ္စနိုးစေနာင္႔ မျဖစ္ပါဘူး ၊ က်ေနာ္သိပါတယ္ အလုပ္မ်ားေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ လူေတြကို အလုပ္ပိုျပီး လုပ္ေစခ်င္မွာပဲေလ ၊ ျပီးေတာ႔ က်ေနာ္က အလုပ္ခ်ိန္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ျပဳလြယ္ျပင္လြယ္ ေပ်ာ႔ေျပာင္းမွဳရွိပါတယ္ ဒါေၾကာင္႔မို႔ က်ေနာ္႔မွာ ျပႆနာရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး ။
.
(9) When are you able to start?
ခင္ဗ်ား ဘယ္အခ်ိန္မွာ (အလုပ္) စနိုင္ပါမလဲဗ်ာ
.
(10) I'll be able to start as early as next Monday.
က်ေနာ္ ေစာနိုင္သမွ် ေစာေစာကေတာ႔ ေနာက္တစ္ပတ္တနဂၤေႏြမွာ စနိုင္ပါလိမ္႔မယ္ ။
………………………………………………………… 
Note
……………
အလုပ္မ်ားတဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို season နဲ႔တြဲေျပာေလ႔ ရွိပါတယ္ 
ဥပမာ .. Export မ်ားတဲ႔ ရာသီဆို export season ေပါ႕ အဲဒီထဲကမွ အမ်ားဆုံး ထိပ္ဆုံးကို peak season လို႔ ထပ္ေခၚပါေသးတယ္ .. ဥပမာ
The export season for Black Eyed Beans is from February to August every year. But the peak season is in March and April.
ပဲလြန္းျဖဴတင္ပို႔တဲ႔ ရာသီကေတာ႔ ႏွစ္တိုင္း ေဖေဖၚ၀ါရီကေန ၾသဂတ္(စ္)လ ထိျဖစ္ပါတယ္ ၊ ဒါေပမယ္႔ တင္ပို႔မွဳအမ်ားဆုံး အခ်ိန္ေတြကေတာ႔ မတ္လနဲ႔ ဧျပီလတို႔ ျဖစ္ပါတယ္ ။
……………………….
က်ေနာ္႔ရဲ႕ ဇတ္ေဆာင္ဟာ ဒီတစ္ၾကိမ္မွာ အလုပ္ရသြားျပီျဖစ္လို႔ ေနာက္တစ္ပတ္မွာ အလုပ္ထဲက စကားေျပာခန္းေတြ ေရးပါေတာ႔မယ္ ၊ အားေပးၾကပါဦး ။
.
ေမတၱာျဖင္႔ 
ဆရာ၀င္းႏိုင္ဦး အဂၤလိပ္စာစိတ္၀င္စားသူမ်ား Facebook  Group မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္
https://www.facebook.com/groups/301039613329048/

Post a Comment

0 Comments

Close Menu